TERKEJUT!!AKAUN BLOG AKU TETIBA TAK BOLEH BUKA.

Assalamualaikum...
Tak tau nak kata ape...memang sgt2 terkejut bile aku nak buka akaun blog dengan tetiba x leh buka...buka2 papan pemuka kosong je..nak dekat sejam jugak tunggu,tgok line internet ok je...ape dh jadi ni...ade org  hack blog aku ke??siapa plak..blog aku bkn nye ade unsur2 18 sx ke,unsur pengganas ke,unsur2 memaki orang ke...dengki kt aku ke...x de langsung...jadi nape akaun aku x boleh buka...why???hampir 1 jam aku dok depan lp aku ni dok search sana sini...macam mana nak on blik akaun blog aku...adoi..stress btul...jadi aku pun join google form-blogger...aku tanya kt sna kenapa akaun aku x boleh dibuka...jawapan die mmg x ade kena mengena ngan masalah akaun aku...

1) Blog Address:

2) Browser(s) (ex: Firefox 4, Internet Explorer 8, Chrome):Firefox

3) Geographical Location (ex: San Francisco / USA):Memphis, USA
4) Are you using the new Blogger interface?
 
tapi dengan tetiba akaun boleh buka lah pulak tapi dengan the new version lah(papan pemuka baru)...maksudnya aku papan pemuka lama aku dah x de...terpikir jugak aku sebab apa plak?
  1. Sebab aku x log out ke kalau aku off lp?
  2. Ada org sengaja nak try2 kaco blog aku?
  3. Aku x pakai papan pemuka blogger baru ke?
  4. Internet aku problem??
  5. Mesti kena pakai security protection??
  6. Jaga kemasukan pengunjung??
  7. Widget2 ntah ape2 bende dah install kat dalam blog
 Aku pun tak tau apa masalahnya,sebab aku x pandai tahap pro dalam soal nak lindung blog ni..tapi aku mesti cari cara supaya nanti lain hari aku tak terkejut beruk macam petang tadi...Kalo korang arif dalam hal2 blog ni bleh la ajar aku sikit..mintak tunjuk ajar..

Terima Kasih Sudi Baca Jangan Lupa Komen

1 ulasan:

Unknown berkata...

thanks... sangat membantu.. mohon share entry yer...