Buih Seni Dari Latte

Assalamualaikum...
Hari ni aku nak kongsi skit pasal latte..tau ke ape latte??aku pun x pernah minum air ni...biase nye asik mocha ngan capuccinno aku tau...ish2..ape la aku ni...Latte - apa maksud sebenar perkataan ini? Ada yang berpendapat ianya kopi, yang lain pula berpendapat ianya susu. Hakikatnya ‘Latte’ bermaksud ‘susu’ dalam bahasa Itali, akan tetapi, peredaran masa telah menyebabkan pertukaran minuman ini. Pada masa kini ia bukan disajikan dengan susu sahaja.Disebabkan mengikut peredaran masa lah hingga terdapat jugak seni atas permukaan latte ni....Maksudnye buih latte tu dorang boleh deco jadi macam gambar...Kreatif betul orang zaman skang ni...Kat bawah ni aku nak share skit gambar2 seni latte kt korg...TRY LA WAT KALO JADI..











Terima Kasih Sudi Baca Jangan Lupa Komen

1 ulasan:

Afraliza Yusof berkata...

org yg tgn kreatif je boleh buat ni!