Papa Pulak Yang Masuk Hospital



Assalamualaikum..
Nak buat mcm mane lpas ank,papa pulak yang masuk hospital...asal nya sakit yang sma..beza teruk ngan x teruk je...mula la org2 sekeliling bg kesimpulan..mkn x jga la,air kotor la,rumah kotor la...jd mcm salahkn aku pulak...susah pulak nak mempertahankan diri sendiri sedangkan aku je yang tau apa yang ada dalam rumah 2...semenjak aku pindah rumah yang mak mentua aku bg tu...x pernah lg la aku miss untuk bersihkan kawasan rumah dr belakang rumah sampai la ke depan rumah....jd yang mana silapnya...ke dalam rumah??sebelum anak aku bgun tido dh tentu rutin harian aku kemas rumah...dr basuh baju,pinggan mangkuk sampai la kelipat kain aku buat semua...ari2 juga aku sapu sampah..mungkin la mop rumah dalam ari minggu...jd salah aku lg ke??ape lg x betul air x masak ke kalo minum...sape la nk minum air yang x masak..dh tentu air kne masak...mane boleh air x di masak dengan betul...cuba la fikir dh tentu kite pakai cerek elektrik secara automatik air tu akan masak sendiri..x kan la dh masak air dengan elektrik kne masak atas api pulak....x pernah dibuat org la....jd salah lg ke?sebelum nak masak aku x basuh bahan2 masak???tolong la..aku pun geli kalo nak mkn makanan yg bahan die kite tau x msk atau basuh...jd skang slah nya sape??tuan punya badan pulak mcm mane???ape yang dibuat kat luar masa keje?mkn kt mane?minum air dr sumber ntah mane2?pegi toilet basuh tgn ke x?pakai selipar ke g toilet?so....FIKIR2 LA SENDIRI...jgn salahkan ibu mengandung ok...



Terima Kasih Sudi Baca Jangan Lupa Komen

Tiada ulasan: