Ulat-Ulat Buku Di Pesta Buku Antarabangsa Di PWTC

Assalamualaikum...
Semenjak terlepas nak pergi pesta buku yang lepas aku ingat dah x de pesta buku yang lain.Rupa2nya ada lg kt PWTC..Jadi aku pun mmg dah set dah mesti kne pergi walau apa pun lah...Janji la aku ngan hubby aku..hubby aku kta boleh tp ada 1 syarat..Nak pergi pesta buku kne bersyarat bagai...nak pergi sgt punya pasal aku pun kne la ikut syaratnya..Syaratnya kena la naik motor je nak ke sana..Puas jugak aku pujuk ajak naik kete buat abis air liur je...Alasannya x nak jem kat sana pastu nanti susah dapat parking..Mmg betul pun...sesampai je kat sana orang memang ramai tambah hari cuti am hari pekerja x ke berpusu-pusu org ke sna..x masuk lg ngan bas2 yang datang..Semua budak2 sekolah...mmg la tersgt2 sesak...Mujur la rumah x jauh dari sna dalam 10 minit je dah smpai..2 sbb hubby aku ajak naik motor je...Die mmg btul2 x suke sesak2 ni..boleh naik level angin baran die....Jadi aku,hubby termasuk sikecik aku naik la kami motor bertiga...nak parking motor pun susah jgk nak cari mujur la hubby aku ni biasa ngan kawasan situ...Masuk je ke dewan ..tgok2 mak aiii...ramai gile2 manusia nak masuk sesak sesgt...nk jln pun terkepit2...tp disebabkan nak tgok sgt pesta buku 2..kami gagahkan jugak diri masuk ke dalam lautan ulat-ulat buku kat situ...susah betul nak tgok buku pun ada tempat2 je boleh sebabnya setiap gerai mmg ramai sgt org pilih2 buku,nak bayar pun dah beratur panjang...Terfikir jugak aku mcm mana nak beli buku ni kalo ramai sesangat macam ni....Akhirnya di pertengahan jalan kami pun mengalah..Hubby aku kata x boleh mcm ni,nak masuk pun susah..Hampa hati dengar hubby ckp mcm 2...x pela katanya lain ari kita g lg ye..terlalu ramai sgt ni...kita g masa x sesak sgt org...2 la hubby aku ckp masa kami tinggalkan dewan 2...1 buku pun aku x dpt...Yang dapat belon adalah...2 pun sikecik Ariq yang punya.....Kami pun balik...dapat tgok pun jadi lah....

Terima Kasih Sudi Baca Jangan Lupa Komen

Tiada ulasan: