Alkisah Header n Background Yang Tak Sudah-Sudah

Assalamualaikum..
Selamat pagi...Dah lumrah manusia agaknya memang x kan puas dengan sesuatu benda..Sentiasa mahukan yang baru yang lain...Tapi macam mana nak dapatkan nya..Dah tentu la atas usaha sendiri...That's why tajuk entry aku ari ni pasal kedua mende alah ni...kalo nak ikutkan dah keberapa ribu kali dah aku tukar background je...sampai aku sendiri agak cemuih la ngan nama background ni...cik header ni pun sama asyik rasa mcm nak tukar je...Kalo follower rajin berkunjung ke blog kite ni mesti die kata..(Aiii ari 2 header lain,hari ni plak header lain mcm x de pendirian plak owner blog ni..bertukar je kejenye...)Ade ke org kata begitu..entah lah...aku pun x tau...Dari ke header dalam internet sampai le ke buat sendiri dah rasa mcm bosan sgt dh...aku memang betul2 nak buat 1 header yang ade kelainan..sampai aku sendri x kan tukar dah...kalo macam 2 la kehendaknya agaknya berejam-rejam la mengadap laptop ni..aku pun bnyak keje lain nak buat..header mmg penting untuk blog..mende 2 adalah penegas pada wajah blog kita...mcm hidung la..kalo hidung 2 cantik terletak kat tempat asalnya jadi cantik la wajah pemiliknya..ni kalo hidung pun senget benget maka senget jugalah wajah asal pemiliknya...x gitu...(dah merapu dah entry aku ni pehal plak ada hidung ni)makssud aku 2 sebagai contoh je...ce korang tgok blog kalo x de header mcm mana rupa nya berbanding ngan blog yang ada header...x semestinya nak kne letak header yang vogue2,glemer baru laku blog kita...x jugak 2...simple header pun lagi bagus senang baca...ingat ye kalo incik2 dan cik internet kalo tahap mcm siput babi jalan ,background atau header yang besar2 mmg susah nak load..ini ikut pengalaman aku la...berbanding dengan simple header..2 la kekadang kita tgok entry ngan post keluar dulu..mmg malas nak tggu..kekadang kita nak jugak tgok header hebat2 blogger kita...tp dah internet pun hidup segan mati x mahu jd kena lupa kn...just baca entry je la yang dapat...

p/s : masih lagi mencari header n background yang terbaik

Terima Kasih Sudi Baca Jangan Lupa Komen

Tiada ulasan: