Pabila Surat Balai Polis Sampai Dirumah Semua Jadi Gelabah!!

Assalamualaikum...
Selamat tengahari...
huhuhuhu..ari aku nak cerita pabila surat balai sampai 1 family jadi mengelabah..jadi huru hara jugak rumah aku...mak mentua, bapak mentua,adik ipar, abg ipar...eh2 terlalu ramai la watak2 dalam cerita aku ari ni..2 dia...skang korang mesti terfikir cam mana surat balai bleh sampi rumah kan?
kisahnya macam ni..1 ari 2 mr.hubby aku bawak kete betul2 kat satu bulatan jalan ?...secret la ye...daah namenye bulatan jadi kite sebagai driver kete mesti la kne slow sbb nak bg laluan dekat kete bagi arah lawan bulatan...jadi depan kete mr.hubby aku ada sebuah kete jenis ?...ntah mcam mana kete mr.hubby aku tercium bumper kete die jd melatun la skit...skit je...aku pun bkn nak slahkan sape2 ...antara kete 2 reverse sampai terlanggar depan bumper kete hubby aku ataupun memang hubby aku terlanggar bumper belakang kete die..semua 2 jadi mcm sekelip mata je..jadi bile dah tercium bontot bumper kete 2..die pun ajak berenti...yang jadi masalah die berenti kawasan yang salah...dan hubby aku x de tempat nak berenti...in case hubby aku berenti tempat yang die berenti tetiba boleh jadi kemalangan sebab tempat 2 betul bhaya..jadi hubby aku amik keputusan blah la..memandangkan kete die x de ape2 ngan kete hubby aku x jadi ape2...ingatkan owner kete xkan wat report...tetiba je abg ipar aku bising2 kat hubby aku surat sampai rumah suruh bagi keterangan...dan surat 2 sbenarnya dah 2 minggu sampai kat rumah..x de sorang pun tau..sampai sepupu hubby aku jumpa surat 2....jadi kecoh la....coz kete hubby aku ni belum ditukarkan milik dengan pakciknya...asalnya kete hubby aku ni kepunyaan pakciknya..mujur pakciknya lebih sporting..agaknya dah terbiasa keadaan mcm ni kot...hubby aku pun x sangka la sampai mcm ni..jadi nak x nak kene la bg keterangan...

p/s : betul ke kalo kite slah kne saman sampai 800 ratus lebih???(harap dapat setel dengan cepat..insyallah)


Terima Kasih Sudi Baca Jangan Lupa Komen

1 ulasan:

Unknown berkata...

salam kenal dan follow :)
www.akumad.com