Proton Preve Dan Proton Saphire(Preve Saphire)

Assalamualaikum...
Baru2 ni aku agak berminat pada jenama2 baru keluaran proton..Agak menarik jika dilihat pada wajah kereta terbaru proton ni...sangat eksklusifkan..seperti aku tahu lah dari sumber dan info2 yang aku baca kereta Proton Preve terdiri dari 3 warna iaitu Genetic Silver, Fire Red dan Blue Lagoon..kat bawah ni pulak senarai bagi harga kereta Proton Preve ni..
  • The Preve 1.6 Premium CVT: RM72,990 (metallic) dan RM72,540 (solid)
  • The Preve 1.6 Executive CVT: RM62,990 (metallic) dan RM62,540 (solid)
  • The Preve 1.6 MT Executive: RM59,990 (metallic) dan RM59,540 (solid)

                                    


                                                                   Proton PREVE

Berbanding ngan kerete Proton Saphire atau Preve Saphire ialah bayangan SE dari proton untuk Proton Preve  mengikut apa yang aku tau la...tampak lebih mewah dan lebih sporty.. ade perbezaan skit diantara kedua jenis kereta ni...dan sudah semestinya harganya agak tinggi sedikit berbanding Proton Preve..setakat ni itu je info yang aku tau..tapi Proton Saphire nampak lebih menarik kan..
                                                 
                                                          Proton PREVE SAPHIRE (SE)

 ingin tahu lebih lanjut-Klik Di Sini





Terima Kasih Sudi Baca Jangan Lupa Komen

Tiada ulasan: